מולטיפוקל פתח תקווה

מולטיפוקל פתח תקווה רואים אינסוף


התאמת עדשות מולטיפוקל בפתח תקווה, אופטומטריסט מורשה


אופטיקה רואים אינסוף יוצאת במבצע אטרקטיבי לעדשות מולטיפוקל

לבאים דרך האתר, זוג עדשות מולטיפוקליות ב-990 ש"ח בלבד (מחיר מחירון – 3400 ש"ח) – אם לא תהיה מרוצה, נחזיר לך את כספך
עדשות המולטיפוקל הנכללות במבצע:

  • עדשות מולטיפוקל תוצרת גרמניה (Optimize IPL)
  • העדשות מותאמות אישית ללקוח ע"י אופטומטריסט מורשה
  • דחיסות עדשות מולטיפוקליות – אינדקס 1.5
  • העדשות כוללות ציפויים
  • המחיר כולל אחראיות על הסתגלות – אם אינך מרוצה או שאינך מסוגל להסתגל לעדשות המולטיפוקל, נחזיר את כספך בחזרה

למה מולטיפוקל?

יכול להיות שאתה מתבגר, אבל בוגר אינו בהכרח "זקן". אם הנך בגיל ה-40 ומעלה ויש לך בעיה לקרוא כיתוב קטן עם המשקפיים, אתה למעשה זקוק למספר שונה (או משקפיים שונות) עבור ראייה למרחק וראייה לקרוב. עדשות מולטיפוקל מציעות מראה צעיר ויתרונות נוספים לעומת משקפי בי-פוקל עם קו הפרדה או מספר זוגות משקפיים שונים.

עדשות מולטיפוקל, או בשם אחר – "עדשות פרוגרסיביות", מונעות את הצורך בקו נראה כמו בעדשות בי-פוקל, כמו-כן תוכל להרכיב זוג משקפיים אחד במקום שניים או שלושה זוגות.

עם משקפי מולטיפוקל, אף אחד לא יודע האם אתה מרכיב משקפיים כצורך אופנתי או בגלל שהידיים שלך כבר "לא מספיק ארוכות" כדי שתוכל לראות מקרוב.

יתרונות משקפי מולטיפוקל לעומת משקפי בי-פוקל ותלת-פוקל

בנוסף ליתרונות קוסמטיים, עדשות מולטיפוקל פרוגרסיביות מציעות תיקון טבעי יותר של זוקן ראייה לעומת משקפי בי-פוקל או תלת-פוקל. אופציה נוספת להתמודד עם זוקן ראייה היא לשאת באופן קבוע שלושה זוגות משקפיים – משקפיים לרחוק (למשל לנסיעה באוטו, או השתתפות בישיבה), משקפיים לקריאה (והתבוננות בעצמים קרובים) ומשקפי מחשב (טווח ביניים).

גם משקפי בי-פוקל וגם נשיאת כמה זוגות משקפיים מאפשרות חוזק מוקד שונה של המשקף. למשל ע"י החלפת משקפיים אנו מחליפים את חוזק המוקד. משקפי מולטיפוקל הם עדשות בעלות חוזק עדשה משתנה ומאפשרות שינוי אורך המוקד לכל מרחקי הראייה מבלי להחליף משקפיים או צורך בקו נראה בעדשות.

עם משקפי מולטיפוקל תוכל להביט מעלה כדי לראות את כל החדר וגם למרחק. תוכל לצפות במחשב כטווח ביניים וגם להוריד את המבט לצורך קריאה בנוחות או ביצוע מטלות הדורשות ראייה לקרוב.

היום כבר קל להסתגל לעדשות מולטיפוקל מודרניות.

האם חשוב לבצע התאמה אישית של משקפי המולטיפוקל?

בחירת עדשות מולטיפוקל הטובות ביותר לצרכיך

הפופולריות של עדשות מולטיפוקל התרחבה משמעותית בשנים האחרונות וכיום עדשות מולטיפוקל הם הדרך הנפוצה ביותר לתקן זוקן-ראייה. כיום יש סגנונות רבים של עדשות מולטיפוקל אותם ניתן להתאים לכל צורך.

ההבדלים בין סגנון עדשת מולטיפוקל אחת לשנייה נעוץ בעיקר באורך וברוחב של התעלה וכמה מתוך התעלה מוקדש לצורך ראייה למרחקים שונים. חלקים שונים של התעלה יכולים להיות רחבים יותר או פחות בהתבסס על פילוסופיית הראייה של היצרן והייעוד של העדשה.

חלק מעדשות המולטיפוקל מיועדות יותר לשימוש מחשב לדוגמא ובהן אזור טווח הביניים רחב יותר. סגנונות אחרים של עדשות מולטיפוקל יכולים לכלול אזור קריאה גדול יותר.

באופטיקה רואים אינסוף, האופטומטריסט שלנו יעריך ביחד אתך איזה סגנון מולטיפוקל יתאים לצרכיך באופן הטוב ביותר.

בנוסף, עדשות מולטיפוקל מיוצרות מטווח רחב של חומרים, לדוגמא פלסטיק, זכוכית ועדשות בעלי אינדקס גבוה לייצור עדשות מולטיפוקל דקות.

הסתגלות למשקפי מולטיפוקל

כאשר תקבל את הזוג הראשון של משקפי המולטיפוקל, יכול להיות שתהיה זקוק לתקופה קצרה כדי להסתגל ולהרגיש נוח לחלוטין עם העדשות החדשות. ההסתגלות יכולה לקחת כמה דקות אך גם יכולה לקחת מספר ימים.

עדשת המולטיפוקל היא עדשה פרוגרסיבית המאפשרת ראייה חדה לכל המרחקים אך כתופעת לוואי נוצרים עיוותים קטנים בקצוות הרחוקים של העדשה, מצד ימין ומצד שמאל של התעלה הפרוגרסיבית (ראה תמונה). אם תתבונן ימינה חזק או שמאלה (בייחוד כאשר אתה מסתכל למטה), ייתכן כי תשים לב כי הראייה שלך מעט מטושטשת. עיוותים בצדדים יכולים גם לגרום לך הרגשה של "שחיה" אם תזיז את הראש במהירות.

אם אתה חווה עיוותים בראייה או תחושת "שחיה" כאשר אתה מרכיב עדשות מולטיפוקל, אתה יכול למנוע את התופעה ע"י הזזת הראש כך שתסתכל ישירות על העצם אותו אתה מעוניין לראות. בכל מקרה רוב תחושות העיוותים הנוצרות עקב עדשות מולטיפוקל הם זעירות וזמניות, כך שתחושות אלה נעלמות כאשר אתה מסתגל למשקפי המולטיפוקל.

אם אתה סובל מרוחק ראייה רב (פלוסים גבוהים), הסתגלות למשקפי מולטיפוקל עלולה לקחת מעט יותר זמן מאשר אם אתה סובל מרוחק ראייה מועט או אם אתה סובל מקוצר ראייה (משקפיים עם מינוס), אבל בכל מקרה היום בעזרת משקפי מולטיפוקל מודרניות כמעט כולם יכולים להרכיב משקפי מולטיפוקל בהצלחה.

משקפי מולטיפוקל באופטיקה רואים אינסוף

באופטיקה רואים אינסוף תוכל לבחור ממגוון סוגים של עדשות מולטיפוקל. לדוגמא: Optimize, Essilor, Tokai

בין אם אתה משתמש חדש של מולטיפוקל או משתמש ותיק, אנו מאפשרים החזר מלא של הסכום אותו שילמת על עדשות המגע במידה ולא הצלחת להסתגל לעדשות המולטיפוקל.

כדי שתוכל לקבל את הערך הגבוה ביותר מעדשות המולטיפוקל שלך, צור קשר עם אופטומטריסט באופטיקה רואים אינסוף אשר יוכל להמליץ לך על עדשות המולטיפוקל המתאימים ביותר עבורך ויוכל לתת לך טיפים לגבי הסתגלות ודרכי טיפול לעדשות המולטיפוקל החדשות שלך.

אופטיקה רואים אינסוף שמה דגש על לקוחות האופטיקה, אצלנו כל לקוח מקבל תשומת לב מרבית, בדיקות ראייה מקצועיות ע"י אופטומטריסטים מורשי משרד הבריאות, יחס אישי וסבלני.

 


הזמינו עכשיו תור לבדיקת ראייה – 052-4400474

team3_cropped_wide

 

 

Facebook Comments